wtorek, listopada 07, 2006

To duży krok dla człowieka ...

... i kolejny z wielu dla osobowości.
Dzięki lekturze "Obudź w sobie olbrzyma" coraz częściej podejmuję Decyzje. Właśnie takie przez Duże D. Od pewnego czasu zacząłem odróżniać je od decyzji i stwierdzam, że żyje się lżej.
Dzisiaj zerwałem związek z grą komputerową, w którą grałem 5 lat. Jeśli kiedyś słyszałeś o Total Annihilation to mogłeś słyszeć kiedyś o PL_CavE albo kimś o podobnym nicku. To byłem ja.
Dzisiaj podjąłem decyzję: wybieram inny lifestyle. Wybieram rozrywkę z żywymi ludźmi, a daję sobię spokój z nickami, o których wiem co najwyżej skąd pochodzą. Wiem. Wyolbrzymiam. Jest to dla mnie dobre i dobrze działa.
Cieszę się, że czekają mnie nowe wyzwania. Będzie dobrze.
Komputer to sprawdzenie wiadomości i ewentualne dopisanie się do bloga. Reszta jest milczeniem.

Jest projekt tłumaczenia, który mnie goni od dłuższego czasu. Podejmuję masę decyzji, że stawię mu czoła. Nic nie robię. Zastanów się jak często podejmujesz Decyzje i decyzje. Pierwsze są siłą. Drugie są przyczyną frustracji. Ty wybierasz, które będą dominowały.

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna